Ringphone Flex

Een telesecretariaat uitproberen?

Zelf ontdekken of een telesecretariaat iets voor jouw praktijk is? Dat kan met Ringphone Flex!

Ringphone Flex, is een proefversie van een volwaardig telesecretariaat. Dit wanneer jij het wil. Je betaalt enkel bij effectief gebruik, zonder enige verplichtingen en zonder automatische verlengingen. Kortom, zonder enig risico.

Extra ondersteuning voor 2 maanden

De ondersteunende dienst Ringphone telesecretariaat kan je nu ook 2 maanden testen in een flexibel pakket.

Van 1 dag tot 2 maanden

Je bepaalt zelf hoe en wanneer je de extra ondersteuning uittest, van 1 dag in de week tot 7 aaneengesloten dagen tot de volledige 2 maanden.

Je bepaalt het volledig zelf en op het moment dat jij het wenst. Je betaalt ook enkel wat je effectief de telefoons naar ons doorschakelt, ook geen abonnementskosten.

Geen verplichtingen, geen risico's

Je betaalt enkel bij effectief gebruik van onze ondersteuning gebruik. Schakel je niet door naar ons, dan betaal je niets.

En de service stopt overigens automatisch na 2 maanden. Geen automatische verlenging dus. Kortom, zonder enig risico. 

Maak kennis met Ringphone telesecretariaat

Benieuwd naar alle diensten van Ringphone? In deze video krijg je een sneakpeek.

Wat kan Ringphone voor jou betekenen?

Aanspreekpunt

Onze medewerkers zijn het eerste aanspreekpunt voor jouw patiënten. Door een maximale bereikbaarheid, worden jouw patiënten ten volle geholpen en begeleid.

Afsprakenbeheer

Ringphone biedt een complete oplossing voor jouw afsprakenbeheer. Onze medewerkers boeken indien nodig afspraken in terwijl jouw patiënten aan de lijn hangen. 

Medische kennis van zaken

Al onze medewerkers hebben medische kennis, zodat zij perfect de ernst van medische klachten kunnen inschatten en bepalen hoe dringend een contactopname of consultatie nodig is.

Patiënten centraal

Nooit had jij als zorgverlener minder administratie en hadden je patiënten zo eenvoudig toegang tot jouw praktijk. Bovendien is Ringphone geïntegreerd met Helena. Zo heb jij meer tijd voor de zorg van jouw patiënten. Wij doen de rest!

 Ringphone telesecretariaat uittesten

Hoeveel kost dit?

Opstartkost

Je betaalt een éénmalige opstartkost van 199 euro.

Daarin zit:

  • intake gesprek om jouw praktijk te kennen,
  • opstellen van protocollen/draaiboek,
  • volledige persoonlijke onboarding bij de opstart,
  • technische opzet en briefing van onze medewerkers.

Zo weten we zeker dat wij jouw patiënten begeleiden op de manier hoe jij het wenst.

Oproep

Per aangenomen oproep van een patiënt betaal je een vast bedrag van 2,22 euro onafhankelijk van de duurtijd van de oproep.

Je betaalt dus enkel op het moment dat je effectief oproepen laat doorsturen naar een van onze opgeleide medewerkers. Dat moment activeer je telkens zelf vanuit de toepassing op het moment dat het nodig is.

Maximaal 2 maanden

Zodra jouw opstart is afgerond en je effectief aan de slag kan gaan, begint jouw flexibel pakket te lopen en dat voor 2 maanden lang.

Je kan dus gedurende 2 maanden zoveel en zolang jij het wil oproepen laten doorschakelen.

Hierna kan je eventueel overschakelen op een abonnementsformule.

 


Alle prijzen zijn excl. btw

Zo start je met Ringphone telesecretariaat in 6 stappen

Wanneer je beslist om op te starten met Ringphone, gaan we meteen aan de slag om jouw praktijk en werkwijze beter te leren kennen. Zo bepalen we samen met jou hoe wij jou het best kunnen bijstaan zodat je in alle vertrouwen jouw patiënten aan ons kan toevertrouwen.

 

Ringphone-aan-het-werk-600x517

Ik wil meer info over Ringphone