Wanneer kan ik gebruik maken van een telesecretariaat?
Ringphone is geopend op weekdagen van 8u tot 20u en op zaterdag van 9u tot 12u. Enkel op wettelijke (Belgische) feestdagen is het telesecretariaat gesloten.
Met Ringphone bieden wij een waaier aan diensten om je tandartspraktijk en administratie efficiënter te beheren.
Via onze Ringphone-service kan je een medisch telesecretariaat inschakelen, een online agenda integreren en een website voor je praktijk laten maken. Los van of je enkele opties samen of apart neemt, het resultaat is er altijd: meer tijd voor je patiënt en jezelf, in drukke en minder drukke tijden.
Ringphone maakt sinds kort deel uit van Corilus. En door de synchronisatie met de online agenda kan je met je vertrouwde agenda in CareConnect Dentist blijven werken.
Laat ons hiernaast weten welke Ringphone-diensten in jouw praktijk van pas zouden komen.
+1.000
zorgprofessionals gebruiken Ringphone voor een efficiëntere praktijk
50%
van alle dagelijkse patiëntencontacten gebeurt telefonisch
+ 4 miljoen
afspraken per jaar voor zorgverleners die ons team helpt beheren
27 april om 12u
Schakel het telescretariaat van Ringphone zelf in wanneer het jou uitkomt of wanneer het nodig is. Of laat jouw patiënten 24 op 7 zelf online afspraken inplannen.
Al onze medewerkers hebben medische kennis, zodat zij perfect de ernst van medische klachten kunnen inschatten en bepalen hoe dringend een contactopname of consultatie nodig is.
Nooit had jij als zorgverlener minder administratie en hadden je patiënten zo eenvoudig toegang tot jouw praktijk. Zo heb jij meer tijd voor de zorg van jouw patiënten. Wij doen de rest!
Maarten Van Iseghem,
Manager Ringphone
Benieuwd hoe Ringphone eruitziet? In deze video krijg je alvast een sneakpeek van de software en zetten we de belangrijkste features op een rij.
Ringphone verder verkennen?
Contacteer ons voor een demo en we komen zo snel mogelijk bij je terug!
Stap in bij ons telesecretariaat. Wij behandelen voor jou, professioneel en vriendelijk, alle oproepen en houden jouw agenda bij.
Een complete oplossing voor jouw afsprakenbeheer. Minder telefoontjes in uw praktijk door over te schakelen naar online afspraken boeken. Tijdsbesparend door afspraken te vinden en te plannen in een paar klikken.
Geen praktijk zonder website. Ringphone biedt jou een volledige en goed uitziende website op maat. En bovendien met een volledige integratie van uw online agenda in jouw eigen website.
27 april om 12u
Minder telefoontjes in jouw praktijk
Beschikbare momenten kan je volledig zelf instellen
Slimme agendasuggesties voor een optimale agendavulling
Automatische bevestigingen en herinneringen via email en/of SMS
+ Synchronisatie met CareConnect Dentist
Wanneer kan ik gebruik maken van een telesecretariaat?
Ringphone is geopend op weekdagen van 8u tot 20u en op zaterdag van 9u tot 12u. Enkel op wettelijke (Belgische) feestdagen is het telesecretariaat gesloten.
Moeten mijn patiënten een ander telefoonnummer gebruiken?
Neen. Patiënten kunnen blijvend uw gekend en vertrouwd praktijknummer bellen. U ontvangt van Ringphone wel een persoonlijk doorschakelnummer. Op die manier kan de telefoon doorgeschakeld worden op de diensten van Ringphone wanneer u het wenst.
Bovendien kan door het unieke doorschakelnummer de telefoon aangenomen worden volgens uw wensen en kan er voor jou ook een persoonlijke wacht- en nachtboodschap ingesteld worden.
Kan ik Ringphone testen?
Jazeker. De eerste maand kan Ringphone zonder problemen en vrijblijvend uitgetest worden. Aangezien het uitrollen van het telesecretariaat echter een grote impact heeft op het team en de workload, kan dat wel niet kosteloos.
Ik heb tijdelijk extra ondersteuning nodig, kan dat?
Uiteraard kunt u bij Ringphone ook terecht voor een tijdelijke ondersteuning. We behandelen uw oproepen met dezelfde zorg, of het nu een kortstondige dan wel langdurige ondersteuning betreft.
Hoe worden mijn patiënten begroet?
Door het unieke doorschakelnummer dat u van Ringphone ontvangt, kan de telefoon aangenomen worden volgens uw wensen. Bovendien kan ook een persoonlijke wacht- en nachtboodschap voor u ingesteld worden.
Wat als ik al een online agenda heb?
Dit is helemaal geen probleem. Ook dan kan je bij Ringphone terecht om gebruik te maken van onze diensten. Ringphone werkt met verschillende externe agendasystemen samen, o.a. Progenda, Doctena, Introlution, Medici, KWS, Hospiview en Health Appointment.
De kostenstructuur is op dezelfde manier opgebouwd. Er wordt enkel een beperkte toeslag per oproep aangerekend (€ 0.15).
Ik wil enkel een nieuwe website. Kan dat?
Dit is perfect mogelijk. Ringphone maakt jouw website op maat aan de hand van verschillende templates en beschikbare voorbeelden. Kleur, lettertype, foto’s, teksten, opbouw, … alles wordt helemaal op maat van jouw praktijk ingesteld.
Teken ik meteen in voor een jaar?
De eerste maand kan Ringphone vrijblijvend uitgetest worden. Indien jij dit een interessante samenwerking vindt, wordt het contract getekend. Vervolgens gelden onze algemeen geldende voorwaarden waarover u meer informatie vindt via volgende linkhttps://www.ringphone.com/privacy-centrum/algemene-voorwaarden
Hoe gaat de opstart praktisch in zijn werk?
Ringphone heeft verschillende configuratiefiches ter beschikking, afgestemd per medische specialisatie. Afhankelijk van de gewenste diensten kan aan de hand van die configuratiefiche de samenwerking opgestart worden op korte termijn, zelfs binnen de week.
Wat kost een telesecretariaat?
Een telesecretariaat hoeft zeker niet duur te zijn. Bij Ringphone betaal je per verwerkte oproep en niet per seconde. Het maakt bijgevolg geen verschil of je nu veel of weinig doorschakelt op onze diensten. Ringphone staat voor een correcte en transparante prijs afgestemd aan de wensen of noden van jouw praktijk.