Ringphone Flex
Ringphone ondersteunt je zorgeloos doorheen de vakantieperiode
Om ervoor te zorgen dat jouw patiënten van hoogwaardige zorg kunnen blijven genieten tijdens periodes van minder beschikbaarheid, stellen we je graag een flexibele oplossing voor die je de gemoedsrust geeft om zorgeloos de vakantieperiode in te gaan: Ringphone telesecretariaat.

Ondersteuning tijdens de vakantieperiode
De ondersteunende dienst Ringphone telesecretariaat kan nu ook ingeschakeld worden voor een specifieke (korte) periode in een flexibel pakket.
Voor drukkere periodes
Ga je zelf op reis? Of is een collega-arts of praktijkmedewerker een tijdje afwezig?
Dan kan je tijdelijk de druk op jouw praktijk verlichten door een deel van jouw patiëntenadministratie en het telefonisch contact met patiënten tijdelijk via Ringphone te laten verlopen. Zo hou je meer tijd over voor jouw zorgrol.
Van 1 dag tot 2 maanden
Je bepaalt zelf hoe lang je de extra ondersteuning nodig hebt tijdens de vakantieperiode, van 1 dag in de week tot 7 aaneengesloten dagen tot de volledige 2 maanden zomervakantie. Je bepaalt het volledig zelf en op het moment dat jij het wenst.
Geen verplichtingen
Blijft de verwachte drukte toch uit en maak je toch geen gebruik van onze ondersteuning, dan betaal je niets. En de service stopt overigens automatisch na 2 maanden. Je betaalt in dat geval enkel een opstartkost (199 euro) om alles in orde te brengen, maar dat is dan ook alles.
Maak kennis met Ringphone
Benieuwd naar alle diensten van Ringphone? In deze video krijg je een sneakpeek.
Wat kan Ringphone voor jou betekenen?
Aanspreekpunt
Onze medewerkers zijn het eerste aanspreekpunt voor jouw patiënten. Door een maximale bereikbaarheid, worden jouw patiënten ten volle geholpen en begeleid.
Afsprakenbeheer
Ringphone biedt een complete oplossing voor jouw afsprakenbeheer. Onze medewerkers boeken indien nodig afspraken in terwijl jouw patiënten aan de lijn hangen.
Medische kennis van zaken
Al onze medewerkers hebben medische kennis, zodat zij perfect de ernst van medische klachten kunnen inschatten en bepalen hoe dringend een contactopname of consultatie nodig is.
Patiënten centraal
Nooit had jij als zorgverlener minder administratie en hadden je patiënten zo eenvoudig toegang tot jouw praktijk. Bovendien is Ringphone geïntegreerd met Helena. Zo heb jij meer tijd voor de zorg van jouw patiënten. Wij doen de rest!
Kies voor tijdelijke ondersteuning van Ringphone telesecretariaat
Hoeveel kost dit?
Opstartkost
Je betaalt een éénmalige opstartkost van 207,55 euro.
Daarin zit:
- intake gesprek om jouw praktijk te kennen,
- opstellen van protocollen/draaiboek,
- volledige persoonlijke onboarding bij de opstart,
- technische opzet en briefing van onze medewerkers.
Zo weten we zeker dat wij jouw patiënten begeleiden op de manier hoe jij het wenst.
Oproep
Per aangenomen oproep van een patiënt betaal je 2,29 euro. Voor oproepen langer dan 3 minuten wordt 2,29 euro extra aangerekend.
Je betaalt dus enkel op het moment dat je effectief oproepen laat doorsturen naar een van onze opgeleide medewerkers. Dat moment activeer je telkens zelf vanuit de toepassing op het moment dat het nodig is.
Maximaal 2 maanden
Zodra jouw opstart is afgerond en je effectief aan de slag kan gaan, begint jouw flexibel pakket te lopen en dat voor 2 maanden lang.
Je kan dus gedurende 2 maanden zoveel en zolang jij het wil oproepen laten doorschakelen. Hierna kan je eventueel overschakelen op een abonnementsformule.
Alle prijzen zijn excl. btw