Ontdek alle voordelen voor jouw patiënten op de pagina Helena voor patiënten.
Via het beveilgd Helena-platform communiceer je makkelijk en snel met jouw patiënten. Zo verlies je geen kostbare tijd. Bovendien 100% privacy proof!
Met Helena deel je via een centraal platform rechtstreeks medische informatie met je patiënt. Hierdoor hoef je geen aparte dossiers meer aan te leggen per patiënt maar staat alles centraal en digitaal
Alle handelingen die via Helena gebeuren worden eveneens geregistreerd in het EMD. Zo behoud je steeds het overzicht voor iedere patiënt
Minder telefoons en afzonderlijke mails. Je patiënt reserveert via Helena en volgt de status van zijn reservatie hier op.
Ontdek alle voordelen voor jouw praktijk op de pagina Helena voor huisarten.
Activeer Helena in CareConnect. Hoe je dat doe lees je in deze handleiding.
Corilus biedt je een gratis* startpakket aan ter ondersteuning van de promotie naar je patiënten toe. Bestel hier je gratis startpakket!
*1 gratis startpakket per praktijk
Maak jezelf vertrouwd met de functionaliteiten van Helena en activeer je eigen Helena-account als patiënt via Itsme of eID.
Promoot je online dienstverlening bij je patiënten met het startpakket.
Voor de promotie naar jouw patiënten toe bieden we volgende zaken aan:
Dit pakket is ideaal om jouw patiënten te begeleiden in het kennismaken met Helena en het activeren van hun Helena-account.
In het digitaal Helena startpakket vind je alles terug wat in het fysiek startpakket zit + enkele animatievideo's, beelden, logo's, voorbeeldteksten... Dit pakket is dus ideaal om promotie te maken op jouw website, informatieschermen in jouw praktijk, sociale media kanalen,...
Digitaal startpakket downloaden >
Vanuit je medisch dossier kan je een afspraak voor een videoconsulatie inplannen en een automatische uitnodiging verzenden naar jouw patiënt. Jouw patiënt ontvangt een unieke link en kan zo op het afgesproken tijdstip het videoconsult opstarten. Zo bied je meer flexibiliteit voor patiënten en vermijd je besmettingsgevaar voor patiënten onderling.
Via Helena stuur je de nieuwe medische documenten zoals voorschriften, attesten en labo-resultaten voor je patiënt snel en veilig door. Zo beschikt jouw patiënt altijd over de meest recente informatie.
In Helena kan je rechtstreeks berichten sturen naar jouw patiënten. Zo krijgen ze hun uitnodiging voor consultatie of jaarlijks onderzoek te zien en kunnen ze dit inplannen in hun agenda.
Via Helena bezorg je jouw patiënten hun persoonlijk medicatieschema.
Je patiënt connecteer zich met zijn/haar apotheek via een unieke QR-code in de apotheek. Vanaf dan kan jouw patiënt reservaties plaatsen van de door jou (voorgeschreven) artikelen.
Lees meer: Hoe kan ik een voorschrift of medicatie reserveren bij mijn apotheek?
In deze handleiding beschrijven we hoe je :
Verwijs de patiënt naar de veelgestelde vragen op de website info.helena.care onder de knop ‘Support’ rechtsbovenaan
Via ‘Contacteer ons’ kan de patiënt een vraag verzenden naar de Helena servicedesk
Neem ook zelf zeker een kijkje bij de veelgestelde vragen.
Met een vraag over CareConnect en Helena, kan je bij onze helpdesk (via ticket of telefonisch)
Copyright © 2024. Corilus